Izinkan aku terus mencintaimu dalam diam ..

Location: Tingkat 6, Kuala Lumpur Metropolitan University College ..
To Do: Waiting my lecturer for approve my final project design..

Ya,
Raya dah nak dekat, lagi berapa hari je ni ..
Tapi dah nak dekat raya ni lah, yang aku bertambah bz ..
Ok, aku mengantok sangat sekarang, sangat mengantok!!
Semalam shopping with my abah and mak ..
Berratuss la jugak habis .. Tema color kali ni: Coklat Caiq ...

Well,
Masa jejalan dengan famili dekat KL,
banyak betul couple,
Untung la kan, ada bf, boleh beli baju sama-sama,
Tapi lagi best kalau dapat beli baju sama-sama dengan tunang,
adess ...
Apakah aku ni??
Baik! Aku dah mengarut..

Well, aku nak bagitahu yang aku suka lagu ni ..
Sangat suka!
Sebab apa? Sebab ada shemale yang 100% look like girl, nyanyi lagu ni mengunakan suara lelaki dia..
Dia memang comel! Dan bila aku tengok dia, entah kenapa aku boleh suka kat shemale ..
Ok, I'm in love with shemale now .. :|

(nanti aku upload vid die :P )

Well,
Yesterday,
I was skype with someone,
Dah lama juga la tak skype dengan dia,
Kalau tak, dulu.. Boleh la.. Skype dengan dia je..
Huhu
Siapakah?? Adalah, mana boleh bagitahu ..
Already have a GF ...
Well, apa yang membuatkan aku terfikir nak update blog ni pasal dia,
sebab aku asyik terfikir dengan apa yang dia cakap,
Dia pun sama dengan aku, putus dengan real ex GF dia sebelum kenal CF,
And dia pernah cakap, yang dia dengan gf dia yang sekarang ni,
dia tak dapat rasa perasaan yang dia rasa dulu,
"Perasaan" suka, cinta tu ... Memang lain..
Pendek cerita, bila kita betul betul suka kan seseorang or sayangkan seseorang,
perasaan tu akan rasa lain dari kita suka kat orang ..
Mesti kau orang pernah rasa kan..
Well, me either,
I miss that feeling ..
Sejak aku couple putus couple putus dengan budak2 CF ni,
Aku tak pernah rasa perasaan tu,
Tak pernah ... Last pun, masa break dengan budak tu la, 6 bulan lepas ..
Agak agak, aku dapat rasa lagi ke perasaan yang indah tu??

Hmm..
Dan entah kenapa aku rasa rindu kat dia..
Ok, Linda.. Stop it, jangan kata kau dah fallin love with him??
Hmm... I think so ... Hopefully dia tak baca blog aku ni, wahahaha
I dont know la, lagipun memang dah lama minat kat dia,
since kenal dia lagi, sebab dia cute! Time tu aku take mic kat room dia,
aku usik usik dia, tak sangka pula yang dia sporting, and since that time,
aku rapat dengan dia, and dia selalu masuk room aku ..haha
Tapi tu just suka suka macam tu je, not more than that pun,
Tapi lepas tengok dia in relationship,
Baik~ aku mengaku, aku tersentap sikit ..
Huhu

Tapi bila difikir balik,
Aku lagi selesa macam ni kot,
aku tak nak over feeling suka kat dia,
nanti aku juga yang sakit ..
Lagipun dia dah ada gf,
tak akan dia boleh suka kat aku pula,
Kan??
I thinks i miss him now ... =.=

Unloveable - Mild
The song for him .. :P

ต่อให้ฉันจะรักเธอมากเท่าไหร่
Dtor hai chun ja ruk tur mahk tao rai
Even though no matter how much I love you
แต่ก็รู้ว่าเธอคงจะไม่สนใจ
Dtae gor roo wah tur kong ja mai son jai
I know you probably won’t be interested
ก็ยังฝันไปและยังคงหวังเอาไว้ข้างในจิตใจว่าซักวันเธอจะมีฉัน
Gor yung wun pbai lae yung kong wung ao wai kahng nai jit jai wah suk wun tur ja mee chun
I still dream and I still hope inside my mind that someday you’ll have me
แต่ก็รู้เป็นไปไม่ได้
Dtae gor roo pben pbai mai dai
But I know it can’t be
เมื่อเธอคิดว่าฉันไม่ใช่ แต่ก็ไม่เป็นไร
Meua tur kit wah chun mai chai dtae gor mai pben rai
When you think I’m nothing, but it’s okay
ก็อยากจะขอมีเธอเรื่อยไปในใจไปอีกแสนนาน
Gor yahk ja kor mee tur reuay pbai jai jai pbai eek saen nahn
I want to ask to have you always in my heart for a long time…


Ok, berhenti fikir bukan bukan ..
Jangan fikir fasal cinta lagi,
awak tu muda lagi, Linda..
Fukus dengan kerjaya yang bakal membawa kau ke ambang kebahagiaan yang lebih membahagiakan dari kau memiliki orang yang kau suka ..

Kbai ..

Comments

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman