Monday, March 28, 2011

Saya hanya perlukan lelaki yang boleh membimbing, menjaga, mencintai saya... Dan terima saya seadanya...

Saya tak perlukan lelaki yang hanya fikirkan keseronokkan sementara,
bersuka ria, tanpa fikirkan perasaan saya..

Saya jenis yang sangat cepat menangis, sangat cepat sayangkan seseorang, sangat cepat terasa hati, sangat cepat  merajuk, hanya lelaki yang betul-betul tabah dan penyabar boleh jadi pasangan saya, malah kawan-kawan saya...
Dan saya sangat cepat percayakan seseoraang, tak pandai nak menipu.. Mungkin sebab tu, saya selalu diperdaya..

Saya tak suka nak marah-marah tak tentu pasal macam orang lain juga, sebab tu saya ni seorang yang pendendam, saya akan pendam lama-lama perasaan ni sampai lah bila dah tak tahan, saya akan lepaskan sekali hembur, dan kemudian, saya tak akan bertegur dengan orang itu, melainkan ada benda-benda tertentu...
Tapi sekarang, saya dah banyak luahkan perasaan saya pada bestie-bestie saya, mungkin disebabkan masalah yang tak tertanggung ni terlalu membebankan.....

Bercinta, bercinta, bercinta, kadang-kadang terasa mual, dan muak.. Malah jemu.. Buat masa ni, biarlah aku sendirian, dengan my bestie-bestie yang gile lagi babun ni...
Aku tak perlukan cinta buat masa ni .... :)

Tapi,
Saya harap suatu hari nanti, ALLAH akan temukan dengan seseorang yang betul-betul ikhlas terima saya seadanya... Yang tak complaint tentang berat badan saya, perangai saya, yang selalu pimpin tangan saya, yang boleh belai rambut saya, dan beri bunga ros hijau yang saya impikan sejak dulu ..
Saya akan menanti saat itu di sepanjang hayat ini...

Google image

Cuba bertahan demi kebaikkan...:)) [ :'( ]

Sesungguhnya Tuhan sentiasa bersamaku. :)