Ke-CEM-BURU-AN

Aku CEMBURU lihat mereka bahagia, sebab aku tak sebahagia mereka,
Aku CEMBURU lihat apa yang aku impikan ada pada mereka, sebab aku tak selalu dapat apa yang aku mahukan,
Aku CEMBURU lihat novel novel kat pasaran, sebab aku tak mampu nak buat novel lagi,
Aku CEMBURU lihat mereka mendapat perkerjaan yang bagus, walaupun aku dapat kerja yang aku impikan,
Aku CEMBURU lihat costumer keluar masuk kedai utk tempah kad kahwin, sebab tak ada siapa nak aku ..
Aku CEMBURU lihat mereka yang tenang, sebab aku seorang yang sangat mengelabah, dan tak tahu macam mana nak bertenang ...
Aku CEMBURU lihat mereka begitu senang melepaskan apa yang mereka rasa sekaligus, sebab aku tak reti nak lepaskan apa yang terbuku dihati selain menulis..
Aku CEMBURU sangat ...Sangat sangat CEMBURU ..
An other word ... J.E.A.L.O.U.S ...

Kenapa cemburu ni,
tak habis habis memburu, dan terus memburu..
Rasanya aku kena buang perasaan cemburu ni ..
Cemburu tak menempat ...
Perlukah aku cemburu dengan rezeki yang Allah dah turunkan pada mereka mereka??
Aku rasa tak .. Aku tak patut ...
Tapi kenapa aku masih nak rasa cemburu??
Hmm...
Belum tiba masanya, Linda ....
Awal lagi .. Awal lagi untuk kau dapat apa yang kau nak selagi kau tak usaha ..
Awal lagi ... Biar banyak kali jatuh, asalkan kau berusaha untuk bangun semula,
Ingatkan kata kata tu,
"Jangan kira berapa kali anda jatuh, tapi kira berapa kali anda bangun dari kegagalan."
So, jatuh jatuhkan lah diri ... Hahahaha

BTW,
For those who read this,
Maybe im not a prefect buddy for you, im not one of ur bestie,
Im know and im always know, I canna be someone that u should be proud to friend with ...
I know i have a lot to improve with ..
Aku tahu aku ni kind of annoying, byk tanya, gelabah ..
Tapi nak buat macam mana, Its me !
Bukan aku tanak berubah, i was !
bagi lah aku masa, ingat aku nak berubah, terus ZAAPP, terus berubah ke??
None !!
Hmmm.. Maafkan aku kalau aku ada buat salah ye...
Aku tak ada niat nak buat apa apa kat kau,
Aku memang macam ni .. Bukan aku ta nak berubah, just bagi aku masa ..

Hmm ...
To be honest..
The mind still remind him,
Setelah semua ni terjadi, makin aku nak lupakan dia,
makin kuat ingatan aku pada dia,
senyuman dia, tawa dia ..
Hmmm..
I miss you so much, mr andox ...
Kenapa aku tak boleh benci kau??
Aku just marah je dengan kau ... Aku kecik hati dengan kau ..
Tapi lepas kau pujuk aku macam dulu, aku sure, everything gonna be fine ..
Aku fire fire kau pun, aku tak pernah benci kau .. Aku just, upset ..
Bodohkah aku??
Ya, Linda. Kau bodoh ..
Hmm ..

Aku kecewa dengan diri sendiri..
Sangat kecewa ...
Maafkan aku pada sesiapa yang ada terasa hati dengan aku ..
Aku tak sedar ..
Maaf ..


Correct me if i'm wrong ....
*Google Image*

Comments

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman