Tipu lah selagi kau mampu~

Ya ..
Tadi dah terbongkar satu benda .. Yup ..
Memang patut dia terus larikan diri, hilang menyepi ..
Hahaha ! 1st tengok that picture, amarah aku membara, tersentap dan terkilan,
perempuan yang dia kata his ex girlfriend yang mati akibat leukemia sebenarnya one of my friend at facebook..
Wow ! Lakonan anda sangat berkesan !
Why not you just be an actress ... Conform more successful than your work at hotel .. Pfftt~~

Well,
Ikutkan memang aku nak taip setiap patah bicara dia,
setiap number yang dia kira dan madah yang keluar,
malah lagu yang dinyanyikan ..
Tapi malas la, buat apa nak semak kan blog aku ni pasal dia kan??
Pfft ...

Tapi aku pelik la ..
I'm NOT even his girlfriend..
kenapa kena tipu sampai macam tuh??
Kenapa tak boleh terus terang je, hello, we are not couple, no need to be jealous or lie something ..
Hahaha!

Aku tak faham la ..
Tapi bagus juga kau terus hilangkan diri.,
Lari dari aku...

Baru aku tahu macam ni cara kau tinggalkan aku,
anda sungguh tak GENTLE, mr andox ..
Anda memang tak layak jadi mr. andox saya ..
Dasar anak tak cukup kasih sayang ...
No wonder la kena buang sampai 12 tahun..Heh ... Entah entah itu pun bohong ..
Susah lah nak caya dah .. Lepas aku tengak gambar mayat hidup~ perempuan tu ...
Aiihhh ~~
Ikut hati memang aku nak maki, nak fire kaw kaw .. Tapi tape ..
relex, da ~
Dia dah tak ada kaitan,
dia dah tinggalkan kau ..
Dan sekarang sapa yang menang??
Aku yang tinggalkan kau atau kau tinggalkan aku ..
Yup .. Kau .. Kau masih tak layak jadi suami aku, even BF aku ..
Lemah !

P/S :
Abang aku pernah cakap kat aku bila aku dok sebut nama ex aku 2 tahun lepas ..
Ayat dia ...
"Kalau kau sebut nama dia lagi, maknanya kau sayangkan dia lagi.."

And now ... I'll not saying your name, even your nickname either ..
Anda betul betul dah kecewakan saya 12000%
Sayang 1001 kali sayang,
Muka dah handsome, tapi perangan macam HARAM~


YOU GET WHAT YOU GIVE,
AND YOU WILL GIVE WHAT YOU GET ...

Terima kasih atas perangai anda yang macam cibai,
apa yang kau bagi kat aku semua ni,
aku 'bakal' bagi pada bf aku yang akan datang..
Sebab hidup kita ni berputar je, ulang benda yang sama ..
Tapi tak apa lah, one day kau akan kena balik, tak pun kau dah memamg penah kena..
Kesian~
HEH !
Sebabkan kau kesian semua future BF aku, baiii !!!!
BABI~

Comments

Cj_Angel said…
calm down myless...abaikan je lelaki tu..dont waste ur time for him...u can find a guy yg much better than him...love u myless
tirak violet said…
huhu..rilek2..dlu aku cm ko gak nk balas dndam lepas ex2 aku yg pling aku syg men2 kn perasaan aku..kre aku nk jd player la..tp aku x smpi ati..sume ex2 aku curang..mmg sakit la..x terhingge..ko pk positif..x sume guys kt lua tuh cm tuh :) bia org wat kte.. then 1 day ko msti jumpe MR Right..insyaallah..
lindazizan said…
huhuhuhu
thanks u guys ... :)
love u too, my less .. muahh!!
muaahh at tirak jugak ... <3

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman