Hidup tak seindah NOVEL

Kenapa?
Sebab kita dah dapat agak pada mulanya si watak utama akan derita, then baru lah mengkecapi kebahagiaan, bukan??
Well, Jangan anggap hidup kau macam tu lagi wahai Linda Zizan !
Kau tak akan dapat tafsir kehidupan kau macam mana pada masa hadapan !
Sebab kau bukan TUHAN, kau cuma tuhan dalam cerita kau! Kau boleh buat "dia"derita, bahagia dan semuanya, tapi bukan dalam kehidupan yang sementara ini !
Yeahh !! You are not GOD !! Hanya ALLAH sahaja yang ada dan satu-satunya !
Semua yang terjadi telah tercatat dalam buku takdir kau, kau ada bakat menulis pun dah tercatat walaupun banyak kali typo .. Yeah !! Kau jumpa dengan mereka pun sudah tertulis ! Dan mereka tinggalkan kau pun dah tercatit ! Jangan kau nak lawan takdir tu ! Jangan kau nak salahkan takdir tuh !! Terima kenyataan, Linda... Kau sakit nanti .. Sebab kau tak dapat nak terima kenyataan yang dia memang dah tinggalkan kau tanpa sebab ... Lelaki memang macam tu .. Terima kenyataan ya. Lebih baik kau mencintai Tuhanmu sepenuh hati.. Itu lebih baik !

Ok, puas sikit marah diri sendiri,
tak pernah nak sedar, asyik hidup dalam fantasi sendiri,
aku pulak yang panas .. huhuhu

So,
Aku tengah pening nak buat final project ni,
lagi sikit lagi, huhu

Tapi aku nak melalut dulu ..

Aku nak buat senarai misi aku untuk tahun ini hingga tahun baharu akan datang,
Insya-ALLAH.. Dengan izin-Nya yang Maha Ehsa ..
Kita cuma merancang, tapi Dia yang menentukan ..

Misi bulan Aug- end of the years ..

  • Nak kurus !!! ( berat aku dah 70 kg ok !!! )
  • Tingkatkan cara penulisan (semestinya)
  • Naikkan nama Linda Zizan ! ( Nak semua orang baca novel aku ! hehehe )
  • Belajar masak <3<3
  • Bina kehidupan baru (new life without him)
  • But always love and waiting my mr. andox (walaupun aku tahu dia dah lupakan  aku)
  • No more LOVE, or saling mencintai kecuali with my mr. andox (fuck ! aku dah tak percaya semua tu!)
  • Kumpul duit nak beli kereta dan ambik lesen ..
  • Kumpul duit lagi .. Nak masuk aswara la .. 
  • Kesimpulan, kumpul harta !

Ok, berhenti berangan..
Kejar apa yang dah ada dalam tangan,
bukan kejar apa yang diangankan ..

Sekarang aku nak setelkan project ni, then nak kerja, kerja, kerja,
menulis, menulis, menulis ...
Cuma dengan cita cita aku tu dapat aku lupakan fasal cinta aku ...


<3 mr ANDOX <3



I miss you so damnly much,
Mr. andox ...
Hope you know that...
Always waiting for you, 
and only you .... 
<3

Comments

Cj_Angel said…
suke sangat baca blog u yang ni myless..hope u will be successful in ur life..May God Bless Bless you and don't forgrt to put God first before anything,,ok?muahhhhhh
lindazizan said…
thanks my syg ... <3<3<3<3
Unknown said…
semoga berjaya, sayang!
Unknown said…
semoga berjaya, sayang!

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Buat duit tanpa modal