Friday, April 6, 2012

Gadis Upahan

12th Sept 2014,

Di sebuah cafe yang terdapat di Kota Hill Vell yang baru membangun itu, terdapat dua orang wanita yang sedang duduk bersebelahan cermin yang membolehkan mereka ditonton dari luar. 'Kitty's Cafe' tertentera di atas kaca lutsinar tersebut. Wanita berambut hitam panjang menolak duit di dalam sampul, kulitnya sedikit berkedut dimamah masa. Wanita dihadapannya hanya melihat sampul tersebut, memiliki rambut berwarna perang paras bahu, sedikit curl dihujungnya. Kulitnya gebu dan menawan, citarasa semua jejaka.

"Tolong aku, Carly... Ini terakhir.." Kata wanita berambut hitam pudar ini. Wanita yang dipercayai bernama Carly hanya tersenyum pahit. "Beritahuku segalanya."

Dia menarik nafas panjang sebelum memulakan bicara. "Semalam.. Kami sepatutnya pergi ke tasik untuk berkelah seperti biasa, tetapi dia telah menempah hotel, dan kami.." Carly terdiam, wajah Fereensa menahan sebak bila suaminya berlaku curang dengan gadis yang diupahnya sendiri untuk mengawasi suaminya. Ini merupakan kali kedua dia mengupah gadis tersebut untuk mengoda suaminya bagi menguji kesetiaan lelaki yang dicintainya itu.

"Kami chek in, dan menonton televisyen, tapi pandangan matanya tak celik memandang payudara aku, dan entah macam mana, kami bercium, dan .." Dia mengosok hujung cawan berinti kopi dengan penuh keasyikkan. Bibirnya digigit manja. Tiada senyuman terukir. Cuma rasa bersalah kerana telah meniduri suami pada kliennya.