Saturday, August 6, 2011

I love my LIFE ~

Time: Malam, keluar dinner dengan my mak and abah...
Location: Area Bukit sentosa.

Entah kenapa tiba tiba aku berani tanya soalan yang selama ni mak abah aku tak bagi .. Meh baca dialog..

Aku: Kalau alin nak belajar bawa kereta boleh tak??
Abah: Boleh..
Aku: (Terkejut jap)
Mak: Tapi ambil kelas dia dulu..
Aku: Kelas???
Mak: A'ah .. Nanti boleh terus ambil lesen sekali..
Aku: Betul??
Mak: Yela, longgokkan duit dulu..
Aku: Tahun depan alin nak belajar bawak kereta la eh??
Mak: Boleh je ...

Yes !! Mission completed!
Hehehehe.. 1 more dream come true .. Hehehehe
Best gila ! Dah lah dapat job kat tempat keje Jah .. Lepas tuh, mak bagi pulak nak aku nak bawa kereta..
Walaweyhh ....

Mungkin ini hikmah yang Allah nak bagi pada aku ..
Thanks Ya Allah .. :)

I almost get all what i dream ... Walaupun aku hilang orang yang aku sayang, tapi tu dah tak penting.. Bukan pernah jumpa pun, tak hairan lah .. Yang penting sekarang... Kumpul harta.. :))

"Biar gagal bercinta, 
tapi bukan gagal dalam kehidupan."