Bila dah angau, aku akan kelihatan lebih teruk dari biasa. Maaf!

Title: Semalam awak kata awak cinta, tapi hari ini awak berdusta. Mana satu?

Hari ini, 23hb September, hari aku bertemu dia. Hati gundah tak terkata, bila buah hati didepan mata. Aku teringat lagi, kata-kata manis dia untuk bertemu aku, dia kata, sempena hari ulang tahun aku yang ke 24 tahun ini, dia mahu bersua muka dengan aku setelah sekian lama bercinta di alam maya, Twitter. Boleh dikatakan, dialah lelaki pertama yang mencubit hati sanubari aku dalam laman sesawang tu. Memandangkan aku tak pandai bertweet, maka dia ajarkan aku. Segalanya mengenai Twitter. Sehingga aku mahir dan punya ramai teman.

Itu cerita setahun yang lalu, memandangkan dia belajar di Korea, aku tidak dapat bersua muka dengannya melainkan hanya di Skype sahaja.

.......

23 mint kemudian,

Blank...
Aku masih memandang skrin.

23 saat berlalu..

FCUK~
Lost my mind again, sambil mengentak kepala di meja. Aku memandang sayu ke arah komputer riba.

Maaf, aku rasa cerita ni teruk, sebab itu tiada penamatnya. Aku cuba buat yang lain. Moga terhibur.


p/s: Masih lagi mendengar lagunya. Tapi takut untuk mulakan teguran. Aku nampak dia online twitter dia, aku nak tegur, biarpun kawan aku bagi semangat suruh aku menegurnya. Aku tertawa besar. Kalau aku tegur pun, mungkin perbualan tamat di situ saja. Dan hubungan pasti hanya sebagai penyanyi dan peminat fanatik sahaja. Aku lebih rela jadi silent fan dari fanatik fan. Aku nak berkenalan dengan dia, tapi tak terasa ada kelayakan itu. LOL! Kalaulah dia ternampak blog aku ni, ada sedikit pesanan sebelum aku bunuh diri akibat keseganan yang terlampau. Keh keh keh.

Hai, awak! Maaf. Minta maaf. *tunduk.
Post ni dan sebelum ni bukan mengata fasal awak. 
Just.. saya nak promot vid awak je, (alasan basi, hahahaha)
Sebab awak bagus, ya. Suara awak memukau. Bagus. 
I'm in love with you.
Itu pujian ok.
Keh keh keh.
 Maksud saya. 
Can we be a friend?? 
*Senyum sambil hulur tangan.

Aku cemburu dengan budak ni. KBAI !
*Curian Google*


Nota: Aku harap aku boleh tidur bersama Piggy aku macam dalam ni, tapi aku takut, bila keesokkannya, aku bangun, dia dah mati jadi
Guinea Pig (ayam) penyek. ._.






Good Night, Dear. 
I wish when I woke up. You and me are 
Best Friend.

Comments

abang bukan said…
adoi..tgh2 bace skali citer x abis...hahaha
lindazizan said…
hahahaha tak ada idea dah :P
farhana said…
hahaha.. terus otak jadi blur ye.. :))

xper.., yang pasti citer ni tentu menarik.. hehe

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman