Esok saya akan di operat .. :(

Hari ni sja aku dah buat tweet akaun, youtube akaun, bukan apa, saja je..
Boring mengadap FB je keje ..
hahaha

Pada sesiapa yang ada youtube akaun, boleh lah add as friend kalau mahu..
Kat situ, aku akan upload story-story, vid-vid assignment lepas, selain tu..
vlogging.. mungkin .. Tapi tak tahu lah, aku tak boleh jadi macam mereka-mereka,
si vlogger-vlogger hebat macam anwar hadi, matluthfi90, meekakitty tu..
Kenapa?
Sebab bila berdepan dengan kamera, aku akan jadi.... SPEECHLESS !
Hahaha tapi, kalau berlakon boleh pulak .. Aku suka ..
hahaha Funny hah?

And, twitter, aku saja je buat.. Sebab apa? Saja jep, inform my next story uploaded, and my felling ..
Not more than that... :)

Well, Esok, tepat pukul 10 kena ada dekat klinik.
Ada pemedahan dijalankan ke atas aku!!
wHAT??!
Yup ..
Gusi ni hah, halang gigi gahang aku untuk tumbuh dengan sihat, so, kena lah buang sikit ..
Tapi bukan apalah, bukannya pemedahan hati yang aku kelentong friend at facebook ak tu ..
Buat masa ni, alhamdulillah, hati aku ok lagi..
Tak ada heartbroken lagi dah .. Hahaha
So, esok.. Doakan aku tahan sakit kena bius dekat gusi ni ..
YA ALLAH!
Honestly to say, i hate operation !!
Wish me save ! hahahahaha

Sebenarnya aku malas nak update, tak tahu nak update apa,
tapi rasa kesian la pulak at blog ni, sunyi je nanti ..
huhu
Sebab tu la aku update, dan melalut ..
Ok, baiklah ..
Tak nak melalut dah ... See you soon ... :D

Comments

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman