please like my story ... :D

Location: Cyber Cafe
Time: Kat atas dah ada tu ..
Mood: Aku sendiri pun tak tahu..

4 March '11,
551 people likes THIS,
i'm so appreciate for those who follow and like my story..


Luna: Tapi yang like and follow setiap cerita kau tu tak sampai pun 50 orang, hahaha
Lynx: Luna, stop it!
Luna: What?? I telling the truth.. Paling ramai lah kan, berapa orang yang like every episod?
Lynx: Errr... tak sampai 30..
Luna: Look, told yah!
Lynx: Ermm ... 
Luna: Page kau tu since bila?
Lynx: 20th Aug. 2010..
Luna: Hahahahah Since last years, till now, baru 551 likes?? Wack! Kau tengok inianwarhadi, 29 ribu likes tau, dia baru join awal tahun ni..
Lynx: Please lah.. Jangan nak jatuhkan aku lagi, kira bersyukur lah tu ada orang nak like and jadi follower kita. Lagipun, dia tu vlogger, aku ni writer, mana nak sama.. Memanglah ramai orang yang suka. So, please. Jangan sesekali buat aku lemah hati lagi dengan fan-fan semua ni. Just jaga attitude kau tu. Nanti hilang mood aku nak mengarang lagi kunk..
Luna:Ada ke yang nak baca cerita-cerita mengarut kau tu? Ada ke hantu jatuh hati pada manusia. Nonsense! 
Lynx: Miss Luna, kau tak tahu apa pun, salah ke aku guna benda-benda 'mengarut' tu sebagai satu penghiburan untuk pembaca aku? Whatever! Lebih baik aku terus mengarang dari melayan kau .. Bye!
Luna: "Whatever~" (mengejek)


Hurmm, ada lagi dua jam untuk saya call mak saya untuk ambil saya dari cc ni. Damn! Kenapa aku rasa down sangat eh? Esok dah mula shooting, ketidakyakinan ini kot yang membuatkan aku rasa down? Takut untuk kalah, kecewa, sakit, merana. Aku takut, tapi itu lah yang kita kena lalui, setiap detik, tak akan nak happy all the time kan? Tapi, otak ni..


Perkara-perkara yang tak akan jadilah yang selalu keluar untuk menjatuhkan diri ini. Walaupun saya tahu benda itu tak adalah penting asangat pun, tapi....keyakinan ini... Huargh!!! Teruknya. Betul-betul membuatkan aku rasa orang yang paling teruk, walau pun saya tahu ada orang lagi teruk dari aku.. Hahaha! Apa yang aku merepek ni? Jerk!


Tadi open profile si dia, damn! Aku ternampak perempuan tu punya profile lagi, and aku yang penuh kesengalan ni pergilah open(jom kata bodoh dekat aku reramai!), kenapa aku sakit hati sangat dengan perempuan gemuk tu. Kenapa aku ni??!!! 


p/s: Aku check page aku tadi, turun 550 likes, hahaha suka main-main kan .. sabar jelah ....


misi bulan March!

  • Nak kurus! (maaf ya, saya tak percaya ubat-ubat pill ni)
  • tingkatkan cara penulisan
  • setelkan project, setel short terus buat semua.
  • kerja dengan rajin untuk beli hadiah untuk si pengarang jantung.(berapa byk untuk dahh~)
Ok, sampai di sini sahaja, mungkin buat masa ni agak bz, xdapt nak on9 and update status, and blog. 



Wow, wait ! He getting famous! Hahaha baru nak publish blog ni, terdengar pulak ada mamat depan ni cakap pasal inianwarhadi. Hahaha, well tak dinafikan, dia memang bagus, kelakar, and good in english. I'm so jealous with him. Sorry, bro! :D
For those who want to see his vid, just click here. 


Selain dia, meekakitty pun aku ada layan vid dia juga, vlogger yang sangat kelakar, cute, comel, semuanya, BTW, dia juga model tao. 
For those who want to see her vid, just click here!

OMG!! I LOVE THEY BOTH!!

Err, bukankah saya kata nak out tadi? haha ok, BYE!!

Comments

ash sahaja said…
sy pminat awk..
story awk mmg mnarik..
hee good job..

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman