00_MADE_IN_MALAYSIA_00

Kau orang pernah dengar CAMFROG??
Tak??!! Better you click here now .. CF
and download just right now, ok buddy!

Ok, sebenarnya saya tak adalah lama mana pun dalam camfrog(CF) ni,
tapi dalam masa yang singkat ni, saya jumpa ramai kawan yang sekepala,
yang melupakan diri yang tepu dek masalah, sekaligus lupa pada masa.
Yeah! That's bad!

Ok,
Pasal made in malaysia(MIM),
Antara room yang agak lama lah,
Apa yang menarik tentang room ni, adalah ke'sporting'an mereka yang amat tak terbatas,
pada yang takk 'open-minded' mesti akan anggap room ni 18sx..
NOPE! They're not,ok..
Tolong jangan pandang tak ada mata dan minda,
itu cuba hanya guranan, kamu tak kenal lagi, memang lah akan anggap benda itu sesuatu yang teruk, dan tak senonoh..
Well, saya pun anggap macam tu juga, tapi bila dah kenal dengan rapat, saya suka kawan dengan mereka,
hingga tanak out langsung! Kalau boleh nak park id jerk...
kkkkkkkkkkkkkk


"anyway, friendship till the end..jadikan room untuk mengeratkan silaturahim & bkn tuk mncari kesalahan kwn2 yang lain...:) " - nurkumalasari


"warna itu tak penting, yang penting adalah persahabatan yang terjalin" - JALAKLENTENGPUTUS




Ok lah, marilah kita senarai pendekkan owner2, op2, dgn member saya...:D


Jalaklentengputus: dia ni gay, kkkkk.. tak adalah, dia antara owner yang saya suka bkawanlah, gurau-gurau jugak, tapi dia ni caring juga pasal member2 dia.. :)
giler dia bertambaah bila si bumblebee ada, dia pun famous dengan gelaran raja jilat, tak percaya? skod lah dia.. :D:D:D


nurkumalasari: tersangat-sangatlah always perasan, cuma dia sahaja kawan perempuan yang rapat dengan saya

zaroll85: Saya, saya.. suka dia.. main gitar .. Hahahaha dia ni lebih kurang macam abang angakt sayalah.. :)


raga87: Dia ni boleh tahan babun dia juga, lagi2 kalau ada si zaroll, main block2 mic, dah macam main walki tokie..:)


bumblebee: Pasangan dia si jalak tulah, kalau jalak dengan lidah, si bee bagi sokongan kuat dengan sound dia.. :D


ryan_playboy: Si player terkenal, time keje pun blh on9.. jeles ni!hax


pakd3n: Dia lah 1st DJ, yg wt saya tersangkut dalm MIM, tanggapan pertama saya yang bdk2 MIM, mmg cool, mane taknya.. pukul4 lebih dok tm, dgn kepala goyang2.. kkkkkkkk


and tak lupa jugga pada member2 lain, kecik, weng, efa, aisya, amy_fiza, dan ramai lagi yang saya terlupa nk mention .. :) 




Terima kasih kerana sudi layan kerenah saya, time saya sedih, gila dan sawan, koranglah kawan yang paling best!!! yang saya pernah ada .. :))




Comments

Anonymous said…
sayang MIM jgk kkkkkkkkk

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman