Lima minit lagi, dunia akan hancur. *menekan butang tweet/share.

Lagi sehari nak tahun baru, tapi kau masih bersedih?
Tahun baru,
1HB January 2012?
Aku tak pasti, aku akan gembira pada tahun dunia hancur ke tidak.
Pfft.
Seriusly, kau percaya yang cerita tu betul? 2012?
Pfft.
Tiada siapa tahu bila kiamat, kita cuma tahu petanda petandanya saja ok.
Come onlah, jangan lah bersedih bagai dunia ni mahu berakhir esok.
LOL.


Agak agak, kalau dunia ni nak kiamat, ada lagi ke orang nak tweet? Nak update status kat FB? Update di blog?
Hahaha. Aku selut siapa yang sempat mengtweet semasa sangka kala dihembus.

Bukan apa, sejak dua menjak ni, dunia cyber ni dah macam jadi kehidupan realiti, segala benda nak dipos, semua benda nak ditweet. Nak berak pun kena tweet? Wth?? Memanglah benda tu hak kau, status aku, aku punya sukalah. Blog aku, sukati aku lah. Memang lah. Tapi macam lah semua orang nak tahu apa kau buat? Macam lah semua orang akan like dan komen "eeeeew, busuknya."

Satu je yang aku nak katakan --> PFFT!

Well,
Aku tak kata yang kau tu salah sebab update status macam macam, tweet mengarut-ngarut. Kalau betul tu hak kau lah kan, aku rasa kau tak akan nak kisah dengan tulisan kosong aku ni, ye dak?

Tapi ada je yang update mengarut ngarut, tapi orang like pun beratus2, keh keh keh
Untunglah kan, update merapu, beribu orang like.

Bukan nak kata aku jelous, well, hello. Siapa kau untuk aku cemburu, kau bukannya Maya Karin yang dapat berpelukan dengan Aaron Aziz kesayangan aku tu, ok. Itu aku cemburu. Menangis. T.T

Ini dark choco kegemaran aku.
Yummy.

Kehkehkeh.
Ok, berhenti segala yang mengarut ni. Aku nak tenangkan diri bersama chocolate kesayangan dengan melayan movie di youtube. Oh enak.

Tapi bila cakap fasal youtube, mesti ada yang terlintas, mengenai Vlog, ye dak? Haha
Aku memang teringin nak buat vlog, lagi lagi mengenai petua, entah kenapa aku banyak ikut petua tradisional sekarang, itu yang aku nak kongsi, tapi dalam bentuk vlog la. Tapi, masalahnya.
I hate my voice, can I?


p/s: Bersyukurlah dengan anugerah yang Allah beri, sekelip mata saja, Dia boleh tarik segala yang kita ada pada masa sekarang. Gunalah sebaik mungkin, sebelum terlambat.

Kata Hati: Peh! Peh! Peh! Choco ni sedap gila! Kau orang patut cuba! Kbai.

Comments

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman