Kau ni lebih HINA dari pangkat hina tu, tau tak?!!

Aku pun tak tahu kenapa ayat tu boleh keluar..
Aku just type.. Salahkah?
Dan ayat ni tak ditujukan pada sesiapa, ok?
Good~

Actually, kepala aku tengah sakit ni,
tengah sakit nak membuta, tapi aku nak update dulu,
entah kenapa aku boleh jadi obsess dengan program Take Me Out ni,
Damn! Hahaha!
Aku ni memang betul betul sengaja memalukan diri demi mencari pengalaman yang lain dari yang lain, hahaha!
Tapi biarlah, sekurang kurangnya aku berani untuk mengubah cara hidup aku,
aku berani sahut cabaran untuk tampil kehadapan,
dan aku berani untuk cuba kelainan dalam hidup aku!
KAU ADA??

Uh-Uh! kau tahu,
ada seorang pengarah teater ni ajak aku tengok latihan mereka untuk belajar something there..
I'm so excited!! Haha! Kau pun tahu kan, (tak tahu? Abaikan) yang aku memang suka lakon pentas dari lakon tv, bukan apa, semenjak join TMO, aku jadi seronok, lepas tu dengan Kak Anne (akak angkat tersayang) dok ajak join casting je, iyalah, dalam grup tu banyak nak muka muka baru. Jadi bukan satu larangan untuk aku cuba nasib kan? Huhu
Diterima atau tidak, itu belakang cerita, yang penting, CUBA! BERUSAHA!!

Semoga aku dapat capai apa yang aku nak walaupun memakan masa bertahun tahun.. Huhu



P/S: Malam ni dia bz, off hp pulak tu, aku lempang baru tahu. Rindu ni.. Huhu

NOTE: Sedang menghadiri sesi kauseling dengan sahabat yang terpilih, semoga aku berjaya, amin.

Comments

fiza said…
babe, take me out tuh ape weyh? cer explain sket kat kawan kau yg taktahu ape2 ni. dgr kau cerita macam best je. mane kau jumpa program tuh?

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman