APRIL FOOL !! - kau tak serik-serik lagi ke?!

GOOGLE IMAGE 
Tepat jam 12.05am, April 1st ..
Di Made in malaysia, CAMFROG..

Aku kena kan mereka.. :)
Aku cakap aku nak out from this, sebab aku memang tak layak dalam ni, dan aku mintak maaf kalau aku ada buat salah.. Aku copy and paste banyak-banyak dekat kapet.. Tak sampai seminit..
4 im masuk.. zaroll, jalak, raga, and zyra.. Diorang tanya aku kenapa tiba-tiba macam ni..
Tapi slink, tak ramai sangat dalam room tu malam tadi, jadi aku ambik keputusan aku just kenakan mereka tu, yang lain pulak aku kenakan nanti..So, aku pun teruskan misi aku..
Macam-macam la diorang ni im, nasihat dan bla-bla-bla ...

Yang si jalak pula cakp yang aku tashing sebab kaler..
Pada sesiapa yang tak tahu, di dalam CF ni, ada kaler-kalernya..
Merah = owner,
Hijau = operator,
Biru = Friend
Hitam = User...
So, tak hairanlah kalau kaler ni dijadikan isu..
Tapi bagi pendapat akulah, diri aku lah kan, tak tahu lah korang, mesti ada yang nak high to the top..
Tipulah kalau aku cakap aku TAK NAK LANGSUNG!
Memanglah nak, tapi bila difikirkan balik.. For what? Aku ni dah lah kaki rayap..
kena pulak jaga room, nanti apa la pula diorang kata.. Bukan?
Lagipun,kalau aku nak sekalipun, dah despet sangat, aku boleh pergi room member lain yang ada over nak bagi OP kat aku..
DDEEMM..aku tak hairanlah ... Betul :)

Yang si Zyra pula, sampai menangis-nangis minah ni aku kenakan .. ahahaha
Tapi dia lagi teruk, aku cakap aku jeles tengok dia dengan zaroll.. Sebab tu aku hide semuanya dari die kat FB aku tu ..
Demmm .. Aku memang hide dari semua kot.. Dah 2 hari dah..
Sebab aku malas lah, maklum lah, profile baru kan.. aku tak nak over to the show kat orang macam profile lama aku.. Orang add pun, aku approve yang aku kenal kat CF je .. tu je.. Not biggie la, dear ..
Tapi, memang lah aku rasa bersalah.. Tipu lah kalau aku tak ada perasaan time dia menagis tu,
Aku ni memang cam ni ...

Si Zaroll pula .. Yeah ... Dia lah si 'dia' tu ... :)
Dia boleh buat aku tersenyum, buat aku angau setiap kali dia petik gitar...
Dia cuma abang angkat aku je, tak lebih dari tu, and tak akan lebih dari tu...
Bukan ke itu lebih baik dari tak tegur sapa dah .. :)
Tapi semuanya dah setel, tak payahlah aku nak cerita semuanya kat sini, cukuplah bagi pihak yang tertentu sahaja yang tahu... Benda tu pun dah cukup bagi aku ..

Raga anak mak pula, dia kata aku cam ni sebab cinta, sebab tu dia malas nak cintan-cintun,
Tapi yang paling tak boleh bla, bila dia cakap..
"Janganlah macam ni, kita kan geng babun."
Hahahaha Memang funny tengok diorang camni...

Yang lain pula.. Aku baru kena kan tengah hari tadi .. Semuanya atas sebab yang sama ...
Nurku, amy, weng ..

Nak tahu apa reaksi mereka??
Bawah ni .. :)


Yang ni amy punya....


amy_fiza3036 : lylie
amy_fiza3036 : wei jgn la wei
MIM___mocha_lyliee___MIM : hmmm
amy_fiza3036 : dh la wei
amy_fiza3036 : biarkn zarol 2
MIM___mocha_lyliee___MIM : kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk APRIL FOOL!!
MIM___mocha_lyliee___MIM : KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
amy_fiza3036 : babi tol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
amy_fiza3036 : sial ko kn
amy_fiza3036 : lylie ko jgn main2 lylie
amy_fiza3036 : btl2 la wei
MIM___mocha_lyliee___MIM : kkkkkkkkkkkkkkkkk
amy_fiza3036 : ko gelak ko kn
MIM___mocha_lyliee___MIM : jgn la mara
amy_fiza3036 : xpe2
amy_fiza3036 : kakakakakka



Nurkumalasari pula, kakak yang paling best .. :D


MIM___mocha_lyliee___MIM : lly ase dah xnk join la
MIM___mocha_lyliee___MIM : mls la
nurkumalasari : :(
nurkumalasari : ape die ckp
nurkumalasari : hurmm
nurkumalasari : <<dh agak dah
nurkumalasari : :(
nurkumalasari : jgn r gara2 zarol xnk at lyy
nurkumalasari : lyy nak quit cf
nurkumalasari : :(
MIM___mocha_lyliee___MIM : hmmm
nurkumalasari : :(
MIM___mocha_lyliee___MIM : :'(
MIM___mocha_lyliee___MIM : dlu die wt lly leyh lupekn ex lly tu
MIM___mocha_lyliee___MIM : tp skunk
MIM___mocha_lyliee___MIM : lly kne lpekn die jgk
nurkumalasari :
nurkumalasari : <<<nnt rndu at lylie
MIM___mocha_lyliee___MIM : hmm
MIM___mocha_lyliee___MIM : sori kalo lly ad wt slh
nurkumalasari : :(
nurkumalasari : xde pon slah
MIM___mocha_lyliee___MIM : lly syg korg tao
nurkumalasari : <<happy lyy ade
nurkumalasari : :(
nurkumalasari : syg lyy gak
MIM___mocha_lyliee___MIM : heheheheheheheh APRIL FOOL!!!!!
MIM___mocha_lyliee___MIM : HAHAHAHAHAHA
nurkumalasari : :@
MIM___mocha_lyliee___MIM : KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
nurkumalasari : cis
nurkumalasari : <<ignore lyy :@


Dan si weng ..

MIM___mocha_lyliee___MIM : smlm gaduh at kapet

MIM___mocha_lyliee___MIM : jadi aku mls nk join dah
MIM___mocha_lyliee___MIM : sakit hati doe
__weng : oh
__weng : abaikan je
__weng : mcm kes aku la
__weng : tpi x gadoh
__weng : just mcm frust la
__weng : sblm ni ok
__weng : tpi tu la kan
__weng : x de jodoh kot
__weng : aku abaikan je
__weng : dia pun ok
__weng : dok je dlm mim
__weng : aku pun dok je mim
MIM___mocha_lyliee___MIM : tapi kalo die ade aku xnk join dah
MIM___mocha_lyliee___MIM : mmg aku g room lain
__weng : alaaaaaaa
__weng : x pe
__weng : abaikan je
__weng : ikut mcm aku ni ha
__weng : wat x tau je
__weng : byk owg ade masalah mcm awk ni
__weng : aku mls cite je
__weng : <<< dh lame men cf
__weng :
MIM___mocha_lyliee___MIM : tp tu la
MIM___mocha_lyliee___MIM : aku dah xde hati la
MIM___mocha_lyliee___MIM : kalo aku join pn
MIM___mocha_lyliee___MIM : myb at room lain j kot
__weng : ok2
__weng : ikut awk la kan
__weng : huhuh
MIM___mocha_lyliee___MIM : hmm
MIM___mocha_lyliee___MIM : k la, aku mnx maaf la kalo aku ad sakitkan aty ko
MIM___mocha_lyliee___MIM : kaco im ko time ko tm
__weng : aku x de hal
__weng : lawak2 je pun
MIM___mocha_lyliee___MIM : kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk APRIL FOOOOOOLLLLL!!!!!!!!!!!!1
MIM___mocha_lyliee___MIM : HEHEHEHEHEHEHEHEHE
__weng : babiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
__weng : babiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii




Dan most of it,
Yang lepas gtahu april fool ni..
Aku kena babi .. :(
Ouch! Satu hentakkan yang kuat himpap kat kepala, lah awak!
Hahaha
Tapi memang aku gelak tak henti ....

Hah? Apa maksud tak serik-serik kat title tu?
Pada siapa yang tak tahu la kan,
setiap tahun memang aku akan kenakan orang, tapi orang yang berbeza lah,
Yang paling teruk, yang aku ingat sampai sekarang,
aku kenakan membe baik aku kat sekolah dulu,

Tahun 2007, Form 5,
ni kisah benar, ngak tipu dongg ..
Aku kenakan dia, cakap ada orang nak jumpa dia lepas sekolah, lepas sehari tu,
dia tanya, mana budak tu kan, aku cakap lah, april fool, terus dia melenting, and cakap yang si 'SHAH-SHAH' nak jumpa aku,
si shah ni pula, aku admire gila kat dia, time tu memang zaman paling aku hapi la, orangnya boleh tahan, chuby but handsome, cute-cute gitu ..
Dia cakap Shah ni nak jumpa aku, kebetulan, aku gaduh dengan shah malamnya tu,
bila balik sekolah, dia lalu depan kelas aku, aku tegur lah dia, korang mesti faham perasaan aku time tu,
bila kita dah suka kat seseorang tu sangat-sangat, even dah kapel sekalipun, still ada perasaan yang malu teramat lah sangat! Memang sangat!!! SANGAT!! MALU!!!
Jadi, bila aku tegur dia, dia buat bodoh je, aku pula still angin dengan dia sebab gaduh time malam tu, tapi aku dah lupa pasal apa.. Tak ingat pulak .. Lepas tu aku dengan hati yang bengang+bengang giler babey!!
G rumah kawan aku tu..
Aku panggil dia dari atas, Dia tak turun, tapi turun lah jugak, tapi tak turun abis ,,.
Baik, aku tau korang fening, bunuh aku skunk! =.=
Maksudnya rumah dia tingkat 2 ( flat), dia just turun at tingkt 1 la .. Baik! Aku tau benda ni tak penting,
hehehe
Aku pun tanyalah dia, kata Shah nak jumpa, tapi tak ada pun, aku pun maki hamun lah dia,
sekali dia cakap .. ' Macam tulah aku rasa..'
Dia terus naik atas .. Wow!!
Hebat! Balik je rumah, aku mesej maki hamun dia ..
Dan kita orang putus kawan ...
Pada hari tu juga ..

Disebabkan april yang bodoh tu,
aku hilang kawan yang paling aku rapat time tu..
Padahan memang niat aku just nak suka-suka je ..
Tapi baru sekarang kitorang tegur sama tegur, tu pun dekat dalam facebook..
And dia dah maafkan aku ...
Maaf ya, Aini .... :)

Macam aku cakap kat diri sendiri time kenakan warga MIM ..
"Kau memang tak serik-serik kan, lyy.."
Hahahahaha

Oklah, ignore kan pasal 'april bodoh' ni..
Cakap pasal my reader..
OMG!! Ada orang tau aku ni writer.. Demmm!!
Happy gila!! Dream come true lah!!
Ada juga yang tegur aku tanya aku ni Linda Zizan..
Hahahaha
Bukan nak bangga ke apa, tapi cuma aku teruja, setelah berbulan lamanya aku ceburi bidang penulisan ni,
ada juga orang yang kenal,
and dia orang kata aku creative thinking, wow..
Aku tak rasa pun aku ni creative, BETUL!
Aku cuma tulis apa yang aku rasa betul, dan aku menulis sebab aku nak sesuatu tu jadi macam tu ..:)
Terima kasih pada yang tegur saya di facebook saya ..
I appreciate it!!

and ada tanya pasal perkembangan terbaru cerita Seruan aku tu,
tapi itulah, aku mati akal buat masa ni ..
Aku tak ada idea nak buat ending seruan tu..
Serius tak ada idea..
Jadi aku terpaksa buatkan reader aku menunggu sementara...
mungkin agak lama dari sebelum ni...
MAAF YA, ALL READER !!!

Tapi lepas habis study ni,
aku cuba dispelinkan diri aku ni,
and hantar manuskrip pada buku prima, ataupun, fajar pakeer...
Doakan aku ya ... :)

OK...
Jom join 00_MADE_IN_MALAYSIA_00,
Room tengah rancak ni ..
Pada siapa yang tak ada CF tu lagi,
Boleh click [sini],
dan mula mendownload ...
Jangan lupa cari kami, di Room List ya ..
--> 00_MADE_IN_MALAYSIA_00

Comments

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman