Take Me Out Malaysia!

This coming Friday 11.11.11, at 8.30pm on NTV7

Harharhar
Just watching at 7th and 8th eps! hahaha
Just kidding, Saksikan Take Me Out ok!
Aku masuk, tapi just untuk eps 7 dengan 8 je..
Huhuhu

Masa 1st day datang, dah dapat date, ni semua doa kawan kawan aku la ni, thanks so much!!
Hehehe
Semalam , persamaan 6/11/2011.
Aku pergi ke KRU studio untuk shooting rancangan realiti Take Me Out, aku dah sampai awal Sri Pentas, pukul 6.
Pukul 5 dah gerak, pagi pagi bangun, dah lah tak cukup tidur, tidur sejam saja, hahaha
Bila dah sampai di Sri Pentas, aku naik bas, and my impression, Wow.. All are pretty and hot ladies!
And i'm not, ada ke lelaki nak date ni.. :(
Huhuhu

So, bila dah sampai, naik atas, kenal la dengan few girl yang pretty, kenal kenal, lepas tu dah sampai, naik atas masuk bilik,letak barang, then turun bawah untuk makan. Lepas tu salin baju and buat rambut and make up. Gila! Hahahaha
Pukul 12pm after lunch ada briefing, dia terangkan apa yang akan jadi, dan mesti buat macam mana , hahaha
Dah setel semua, berdiri kat tempat tu, aku lupa nama dia apa, huhu
Ada nama aku ok! Lily. Tapi aku tak berapa suka ejaan dia, kalau just LILI kan ok... haha

Hehehe~


Aku tak banyak tangkap pic, sebab aku tak bawa cam dan aku segan, haha
Segan segan lagi, kan dah rugi, padan muka, wakaka

Di sini, aku letakkan few la, transform of mine,wakaka

UPDATE 23515 : maaf .. tolong delete gambar aku yang terdedah aurat.. I made mistake. forgive me.. tq

Pandangan aku bila atas stage, entah kenapa aku tak 
gementar berdiri atas ni dengan ramai audience dan
5 kamera! Aku just ..
SUKA~ :)

Muka ke-poyo-an untuk 7st esp. :D
Aku memang gemuk pun, SO?

Yang lagi satu ni untu episod kelapan,hahaha!




Btw, before a guys come out, the production girl will inform to us that the guys is malay, indian, chiness and so what ever, then the question will be about 'blaa..blaa..blaa'
Btw, I'm just looking for a malay guys, so, agak dispointed la bila chiness and indian came out, but the malay came out, in 7th eps. I turn off because he look like child, kecik sangat. hahaha
Tapi ada mamat chiness ni encem gila! Aku tak turn off tapi bila dah part ke 3, aku kena turn off juga sebab the production guys said, dia suruh angkat tangan dan berjanji, supaya kalau malay, take malay, kalau cina take cina. So, without any mistake in the talent, I turn off.

The 8th eps. 4th guys, I dont press the button at all, tau tau dah terpilih, hahaha Lantak!
Tapi nak tau pasal apa?
1st impression, Woow, ok, tinggi, love it, but too thinny, haha but its ok la, I just look what he got first.
Bak kata orang, jangan pandang orang dari segi luaran kan, haha
Bila tgk video dia.. Rupanya dia pun same with me, a writer. Maybe not just a indie writer maybe, sebab dia cakap dia kena cuti esok, than bila aku tanya kerja apa, dia cakap writer. Cool. A writer with income. Hahaha!
Aku pun tak tekan lah, but May Ling, my friend yang berdiri sebelah aku dekat stage, tanya aku. 'Why you didnt turn off?' , then aku just cakap. 'Its ok, I like it, I like him'. Lepas tu, si Julie, pengacara, tanya aku pula, kenapa turn on, then aku cakap la aku suka creative people, and same like me, im a writer too. Tapi yang aku benci, AKU LUPA PROMOT PAGE AKU DAN NOVEL AKU MACAM BIASA!! DAMN!! ARGH!
The, bila part ke tiga. Its talent, kau tau, aku dengan May Ling sempat mengata, haha
Aku: I wish he will not do something jerk..
May Ling: Maybe he playing gasing.
Aku: Nayy.. Syaz said he will ask about animal, its might be an animal
May: A snake
Aku: Cant be.(dengan berkerut)
May: Yeah la..

Dan, pop... Ambik kau, tercengang aku! Dah la masa aku tulis dekat borang benda yang aku benci tu ular, Hahaha! Ok! Pengakuan! Aku tak benci ular, dan time itu aku tengah tak tahu benda apa yang aku tak suka, sebab aku tak rasa aku tengah benci kan sesuatu or seseorang. So aku just main write je apa yang keluar, time tu keluar pula ular, just buat je la. Maaf guys! Haha
Then, memang dia bawa ular, my 1st imperssion. OMG! Tak akan lah! Sambil berdiri sebelah May Ling. Closer. Hahaha!
Then, Aku cuba tenangkan diri, hahaha Lepas tu, aku tengok dia takutkan the ladies, aku jadi suka, rasa macam dia ni unik, lain dari yang lain, yela. Bukan ular saja, labah-labah dia bela juga. Unik. And I love it. :)
Lepas tu, sesi mengutuk pun terjadi lagi.
May: Dia mesti pilih you punya lah.
Aku: Tak akan la, tengok la, 4 light still on, maybe he will choice Ati, but its ok la, let him turn off mine.
May: No la, dia akan turn off yang cina dan pilih you.
Aku: Then tinggal i dengan Ati?

Then Naz(pengacara, HE'S SO CUTE IN FACE TO FACE OK!!!) pun bersuara.. tanya turn on or turn off. Aku tak tekan, aku tak rasa nak tekan, aku dapat rasa yang reaksi May Ling ternganga pandang aku. Hahaha! Memang gila ok! Gila sangat sangat!! Argghh!!! Aku jadi malu, lepas tu macam tersedar dari mimpi dan berkata, What had i done! OMG4!! Hahaha
Lepas tu, ada pula sesi temu ramah jadah, dah la aku tak reti nak puji puji orang lagi lagi bila orang tu akan tau dan 1 dunia yang tonton akan tau, memang sangat gelabah ok! Dah la baju aku sendat! Terjojol segala bonggol! Aku salahkan stylish! Dan kau orang pun sila salahkan stylish! Dia yang suruh! Haha

Dan kau tau mana aku akan pergi for a date? Buat CAKE! argh! Mula mula aku cakap la aku tak suka masak, then dia kata ini masa untuk belajar masak, tapi the cameraman said kena buat macam xsaited sikit, bila dia tanya, 'betul ke awak tak suka masak.' Dengan cepat cepat aku cakap. "Siapa kata, i la masak.' Hahahahahahahaha
Keluar je dari set shoot tu, aku gelak gila gila and said tu him .. 'What a big lie!!' HAHAHAHA!

Lepas tu, dah habis semua, aku tertinggal bas, aku balik dengan Mike(crew Prime apa tah, orang TV la), sementara tunggu dia, aku dengan mamat tu, lepak la dekat depan KRU Studio tu, lepas tu aku saja la nak borak dengan dia, yang dia benci rambut aku kena spray, yela, nak kekalkan curl aku tu. Aku suka rambut macam tu! Haha! Lepas tu, dia cakap, ini pun gua tak bagi dia sentuh rambut gua.
And my impression, Wow.. Cool. Depan cam saya, awak. Tak ada cam, Gua Lu. Hebat! Aku suka. Hahaha
Serius lah, kan aku dah cakap aku suka dengan lelaki yang tak suka aku dan cakap aku kau or gua lu. Sebab aku jadi selesa. Hahaha

The content has been removed 

The content has been removed 

Comments

Nur Aishah said…
waaa.. x sabar nk tgk ni.. hehehehe
tirak violet said…
hehehe..mmg aku tgu nk tgk..x saba nih.. waaa kwn aku sorg nih.. mule2 jd writer..pastuh..masukk tb wookkkk~~~x saba nk tgu 11.11.11 :)

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman