Just be yourself !

Yeah!
Just be yourself walaupun orang tak suka kau pun.
Well, honestly la,
Aku tahu tak ramai yang tak sukakan aku, kutuk aku.
kata aku annoying, pemalas, menyusahkan.
Tapi, hello.. This is myself! So??

Aku tahu la, kau tu hebat, and I'm not,
Aku tahu la, kau tu cantik/handsome, and I'm not,

Dan kau siapa yang kutuk kutuk my back?
Nak kena kentut ke wana kiss my ass??
Aku tak rasa tergugat pun dengan semua tu, dan aku tak rasa down pun dengan kata-kata kau tu.
Tapi membangunkan aku.
Aku just be myself,
and I am annoying.
So?

Pfftt~

Btw, what do you think about my new layout?
Pinky huh? LOL
New layout, like new book for a new life..
Hahaha!

Dan ya,
Aku cuma gadis biasa yang mempunyai impian yang luar biasa.
Aku mahu ceburi segala peluang yang terbuka,
meloloskan diri dalam segala aspek kejayaan,
walaupun aku tahu, aku tak sekuat mana,
tapi demi impian yang gila,
aku cuba bertahan ..
Bertahan untuk mencapai segalanya.
Untuk menjadi orang halus sehalusnya.
Hikhik.. Seni itu kan halus ..
Haha!

Aku akan jadi lebih optimis dengan segala kritikan,
Lelah dengan kegagalan,
Focus dengan semua impian,
Rajin, rajin, dan rajin membaca.. :P
dan lebih mencintai di atas yang melimpahkan segala rezeki..
Hidup kita telah tertulis, tiada sebab untuk kita persoalkan lagi.
Hidup inikan cuma sekali..

[ Google Image ]

Yup,
I'm believing that now..
Lepaskan kenangan silam, untuk mencipta kenangan baru..
Aku suka satu ayat dalam novel Adilah Cik Serba Tahu karya Aizam Aiman, terbitan PTS One.
"Percayalah, jodoh untuk kita ada, cuma mungkin dia mengambil masa lebih lama kerana 'tersesat jalan' mahupun 'terperangkap dalam kesesakkan lalu lintas'.

P/S: Bukan senang untuk melupakan seseorang yang telah memberi kenangan manis pada kita, tapi kehidupan mesti diteruskan juga biarpun dia telah tiada.

Note: Selamat bangun dari terjatuh lagi, Linda Zizan.

Comments

Pan. said…
ya,jadi diri sendiri :)

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman