OK, Baiklah .. Ya .....

Ok .. Ok ... Baiklah ...
Ok ... Baiklah ..
Kejap .. apa yang OK neh?
Aku ok?? Ya ! Mestilah aku ok ...
Eh! Kejap! kejap!
Aku tak ok !
Apa?!
YA ! AKU TAK OK !!
SANADSANAD TAK OK !!!
Ya ! Tak sama sekali .. Tak !

Ahhh !!
STOP IT ! STOP IT ! Jangan taip benda yang melalut-lalat ..
Nanti tak ada orang yang nak baca ..
Ok .. Baiklah .,.....
Errr ....
Baiklahh .... Baiklahh ..
Ok .... Semuanya ok ...
Atuhhhh !!!!

Tencen aku ...
Kenapa??
Sbab kena tukar cerita ! Ya ! Kena tukar cerita ....
Kena lukis balik .... kena susun jalan cerita balik ..
Kejap! Kejap !
Bukan kau suka ke semua tu ...???
Ya ! Memanglah aku suka ..
aku suka buat cerita .. aku suka mengarang ... aku suka melukiss .. Tapi PENAT LAH !!
Kau tak penat?? Huh !!
Apa lah aku ni .. Macam boleh hilang pulak tencen aku kan cakap sesorang macam ni ......
So ... Ya ... Baiklah .. Ok lah ..

Cerita terbaru ...
(Macam biasa .. minah ni(aku) minah jiwang .... Cinta, cinta, cinta)
Ok ... aku buat cerita ni daripada sebuah lagu Agnes Monica - Teruskanalah ...
Pasal sepasang couple ni,
tapi gf dia ni terabailah, sebab bf dia lebih suka spend time dengan kenkawan dia, even gf dia kat sebelah dia pun, dia still beborak dgn kekawan dia ..
So, point yang aku nak pertengahklan ...
ANTARA KAWAN DAN KEKASIH ...
MANA YANG LEBIH PENTING .. ??

And .. Kalau kao orang faham cerita ni ..
THE MORAL OF STORY:
Dua-dua sama penting ....
Tapi pada yang tak bersedia dengan kotmitmed macam mamat dalam cerita ni ...
Tak tahu nak bahagikan masa..
Lebih baik, AWAK SINGLE !
Jangan sakitkan hati orang yang dah sayang sangat kat awak !

Hayatilah lagu ni .... :)

Comments

Popular posts from this blog

Take it serious, lets get marry!

9 TIP BINA HATI BARU

Dunia pinjaman