Monday, July 1, 2024

Untuk Apa Hidup~

Apa khabar, Julai tahun 2024
Kau apa khabar?

Aku?
Masih menganggur
Tiada tempat tinggal
Pelarian ke Negara seberang
Dan,
Tiada sumber pendapatan of course.

Haha, kadang terfikir untuk apalah aku ni hidup ya. Haha

Nak kerja, tiada pengalaman langsung
Nak buat freelance, ahh kurang pula job~

Aku nak menulis balik, boleh tak?

Hai, Julai.
Aku nak menulis semula capai cita cita zaman remaja yang dimatikan zaman dewasa, agak agak masih sempat tak?
Aku sudah 34 tahun, tahu.
Sempatkah menjadi sorang penulis?
Writre block aku ni, agak agak sempat pulih tak ya sebelum aku dapat perkerjaan baharu yang mematikan impian pertama aku.

No comments:

Enjoying view while it lasts

Day 2 tidur dekat airport. Dan masih lagi menganggur. Duit cash tinggal SDG 35, MYR30 Dalam bank MYR17 Bukan saja saja dekat sin...