Coretan Linda Zizan
"I don't have much talent, but I do have passion."
Sunday, January 25, 2015
Tunangan orang dah, noks.
Tak sangka, dah genap dua bulan jadi tunangan orang.
Tak ada masa nak update blog,
Apa pun, Happy 2015. May have a better life.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Hidup tak seindah NOVEL
Kenapa? Sebab kita dah dapat agak pada mulanya si watak utama akan derita, then baru lah mengkecapi kebahagiaan, bukan?? Well, Jangan angg...
I love my LIFE ~
Time: Malam, keluar dinner dengan my mak and abah... Location: Area Bukit sentosa. Entah kenapa tiba tiba aku berani tanya soalan yang se...
Saya rasa saya suka awak! (Surat mengedik, hikhikhik)
Awak tahu, Hari itu, 14hb Dec 2011, Masa birtday mak saya. Saya terjumpa video awak dekat youtube. Awak tahu, suara awak sedap sangat! ...
No comments:
Post a Comment